آهلأ وسهلأ ومرحبآ توه مانور المنتدى


    صديقي العــــزيــز

    شاطر
    avatar
    snoait
    عضوه في قمة الملاك
    عضوه في قمة الملاك

    عدد المساهمات : 69
    تاريخ التسجيل : 14/05/2010

    صديقي العــــزيــز

    مُساهمة من طرف snoait في الجمعة مايو 21, 2010 5:30 am


    MY DEAR FRIEND

    صديقي العزيز

    People come into your life for a reason, a season or a lifetime. When you know which one it is, you will know what to do for that person. When someone is in your life for a REASON, it is usually to meet a need you have expressed. They have come to assist you through a difficulty, to provide you with guidance and support, to aid you physically, emotionally or spiritually. They may seem like a godsend and they are. They are there for the reason you need them to be. Then, without any wrongdoing on your part or at an inconvenient time, this person will say or do something to bring the relationship to an end. Sometimes they die. Sometimes they walk away. Sometimes they act up and force you to take a stand. What we must realize is that our need has been met, our desire fulfilled, their work is done. The prayer you sent up has been answered and now it is time to move on.

    يأتي الناس في حياتك لسبب ما ، موسم واحد أو مدى الحياة. عندما كنت تعرف أي واحد هو ، هل تعرف ماذا تفعل لهذا الشخص. عندما يقوم شخص ما هو في حياتك لسبب ما ، فإنه عادة ما يكون لتلبية حاجة كنت قد أعربت. انهم وصلوا الى مساعدتكم من خلال صعوبة ، لتزويدك التوجيه والدعم ، لمساعدة لكم جسديا وعاطفيا وروحيا. أنها قد تبدو وكأنها هبة من السماء وهما. انهم هناك لسبب كنت بحاجة لها أن تكون. ثم ، من دون ارتكاب أي مخالفات على الجزء الخاص بك أو في وقت غير مناسب ، فإن هذا الشخص يقول أو يفعل شيئا لاعادة العلاقة الى نهايتها. في بعض الاحيان وفاتهم. احيانا سيرا على الاقدام. انهم يتصرفون في بعض الأحيان وتصل قوة لكم لاتخاذ موقف. ما يجب علينا أن ندرك أن حاجتنا قد تم الوفاء بها ، رغبتنا الوفاء بها ، والعمل هو القيام به. الصلاة قمت بإرسالها حتى تمت الإجابة والآن حان الوقت للمضي قدما.









    Some people come into your life for a SEASON, because your turn has come to share, grow or learn. They bring you an experience of peace or make you laugh. They may teach you something you have never done. They usually give you an unbelievable amount of joy. Believe it, it is real. But only for a season.



    بعض الناس يأتون الى حياتك لموسم واحد ، لأن دورك قد حان للسهم ، وتنمو أو التعلم. وجعل لكم تجربة السلام أو تجعلك تضحك. قد تتعلم شيئا كنت لم تفعل. وعادة ما تعطيك قدرا لا يصدق من الفرح. أعتقد أنه ، في انه حقيقي. ولكن فقط لموسم واحد.






    LIFETIME relationships teach you lifetime lessons,
    things you must build upon in order to have a solid emotional foundation.
    Your job is to accept the lesson,
    love the person and put what you have learned to use in all other relationships and areas of your life.
    It is said that love is blind but friendship is clairvoyant.


    عمر العلاقات يعلمك دروسا مدى الحياة ، الأشياء التي يجب البناء عليها من أجل أن يكون لها أساس متين العاطفي. عملك هو أن تقبل الدرس ، حب الشخص ووضع ما تعلمته ، لاستخدامها في جميع العلاقات وغيرها من مجالات حياتك. يقال ان الحب أعمى لكن الصداقة هي عرافا.






    Thank you for being a part of my life, whether you were a reason, a season or a lifetime.



    أشكركم لكونه جزءا من حياتي ، سواء كنت السبب ، موسم واحد أو مدى الحياة.






    Send this to every friend that you have on-line

    إرسال هذا إلى كل صديق أن يكون لديك على الخط

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 18, 2017 8:50 am